Formulir Kontak

Nama

Email *

Pesan *

Cari Blog Ini

De Nederlander Treft De Spaanse Tiener Opnieuw In De Halve Finales Van Het Atp Toernooi Van Astana

Van de Zandschulp onbevangen naar derde ontmoeting met Alcaraz

De Nederlander treft de Spaanse tiener opnieuw in de halve finales van het ATP-toernooi van Astana

Van de Zandschulp geen angst voor confrontatie met Alcaraz

Tallon Griekspoor en Botic van de Zandschulp bekampen momenteel de jetlag in Astana, maar ze zijn vastberaden om hun sterke prestaties in Antwerpen door te zetten in de Kazachse hoofdstad.

Van de Zandschulp bereikte de halve finales in Antwerpen, waar hij verloor van de uiteindelijke winnaar FĂ©lix Auger-Aliassime. Hij treft nu Carlos Alcaraz in de halve finales van Astana.

Van de Zandschulp heeft geen angst om het tegen de Spaanse tiener op te nemen en gelooft dat hij een kans heeft om te winnen.

"Ik heb vorig jaar tegen hem gespeeld en ik weet dat ik hem kan verslaan," zei Van de Zandschulp. "Ik moet gewoon mijn eigen spel spelen en niet te veel over hem nadenken."

Van de Zandschulp is de enige speler die dit jaar twee sets heeft gewonnen van Alcaraz. Hij verloor in vier sets van de Spanjaard in de kwartfinales van het ATP-toernooi van Hamburg


Komentar